انواع لیفت صورت

احتمالا با عبارت لیفت صورت و گردن آشنا هستید. چند سالی است که از لیفت در قسمت‌های مختلف بدن استفاده می‌شود. با افزایش سن ، پوست صورت و گردن شل شده و روی گونه‌ها، خط فک و اطراف لب چین و چروک زیاد می‌شود. بسیاری از افراد به دنبال روش‌های زیبایی برای حل این مشکل هستند. بهترین راه برای ایجاد ظاهری جوان‌تر و رفع افتادگی و چین و چروک پوست ، لیفت صورت و گردن است. برخی افراد برای تاثیر بهتر لیفت صورت را در کنار لیفت گردن انجام داده و از این تغییرات راضی بوده‌اند. چرا که یکی از روش‌های تاثیرگذار برای بهبود آثار پیری لیفت گردن است.

چین و چروک در گردن و صورت به دلایل مختلفی ایجاد می‌شود. از جمله وراثت، شرایط محیطی، افزایش سن، استرس و گرانش زمین در این زمینه تاثیرگذارند. افراد زیادی از ظاهر صورت خود راضی بوده، اما به دنبال ایجاد تغییر در ناحیه گردن هستند. چین و چروک بیش از حد در این ناحیه و ایجاد غبغب باعث می‌شود، به دنبال راه‌های درمان آن باشند.

جوانسازی پوست صورت به ترکیبی از انواع روش های زیبایی اطلاق می شود که برای بازسازی ویژگی ها و زیبایی های صورت و هم چنین جوان تر شدن چهره اطلاق می شود. برای بهبود ظاهر فرد و همچنین بازگشت جوانی و زیبایی به چهره فرد از رو ش های متفاوتی نیز می توان استفاده کرد. از جمله این روش ها :

  • لیفت صورت با نخ
  • لیفت صورت با هایفوتراپی
  • جراحی زیبایی صورت
  • تزریق فیلر

نیز اشاره کرد.

لیفت صورت و گردن راه حلی منطقی برای جوانسازی

اگر به دنبال راهی برای کاهش چین و چروک و افتادگی پوست هستید، لیفت صورت و گردن به شما در جوانسازی پوست کمک می‌کند. هر ساله میلیون‌ها نفر برای بهبود ظاهر پوست خود از روش‌های مختلف لیفت استفاده می‌کنند. لیفت صورت یا فیس لیفت یکی از متدهای زیبایی است، که باعث کشش پوست صورت به سمت بالا می‌شود. در این حالت افتادگی پوست در قسمت گونه‌ها و خط فک از بین می‌رود و جوانسازی و شادابی پوست را به همراه دارد. در لیفت گردن هم با بالا کشیدن پوست و رفع چروک‌های ریز و عمیق، پوست جوان شده و ظاهری مطلوب پیدا می‌کند. اولین علائم مربوط به پیری در ناحیه گردن دیده می‌شود. افتادگی پوست این ناحیه، چین و چروک و از بین رفتن انعطاف‌پذیری با روش‌های لیفتینگ گردن و صورت تا حدودی بهبود پیدا می‌کند.

لیفت صورت بدون جراحی

برای سالیان متمادی چیزی به نام لیفت صورت بدون جراحی وجود نداشت. هرکسی که قصد انجام لیفت صورت را داشت تنها گزینه لیفت کامل صورت بود. این رویکرد از بسیاری جهات ایده آل نبود. امروزه ما طیف گسترده ای از گزینه ها را در اختیار داریم و کم تهاجمی ترین روش لیفت صورت بدون جراحی است. افرادی که این گزینه را انتخاب می کنند به دنبال ظاهری با طراوت هستند اما برای انجام عمل جراحی آماده نیستند یا به نتایج قابل توجه تر یک روش جراحی نیاز ندارند. لیفت صورت بدون جراحی فاقد اسکار لیفت صورت و بدون برش لیفت صورت است. این روش ترکیبی از اولتراپی، بوتاکس و فیلرهای صورت است.

لیفت صورت با نخ

«نخ» در روش لیفت صورت با نخ دارای قلاب‌های ریز روی آن است و این قلاب‌ها به حمایت از افتادگی پوست کمک می‌کنند. این یک روش کمتر تهاجمی نسبت به جراحی لیفت کامل صورت است و نخ در جای خود باقی می ماند تا پوست شما صاف به نظر برسد. اکثر بیمارانی که لیفت با نخ انجام می‌دهند، می‌توانند در حین عمل به هوش بمانند و عموما دردی احساس نمی‌کنند، اما می‌توانند نتایج را در حین انجام عمل ببینند. لیفت صورت که با تکنیک نخ سنتی انجام می شود امروزه گزینه رایجی نیست زیرا ما روش های کم تهاجمی دیگری نیز داریم که می تواند نتایج بهتری به شما بدهد. امروزه چندین نوع جدیدتر لیفت با نخ در دسترس هستند و بخشی از طیف وسیعی از گزینه‌ها هستند که ممکن است انتخاب‌های خوبی برای افرادی باشد که می‌خواهند از اسکار لیفت صورت یا هر زمان بهبودی لیفت صورت خودداری کنند.

لیفت کامل صورت

کامل ترین و بهترین روش لیفت صورت، لیفت کامل صورت است که ترکیبی از لیفت صورت بالا، میانی و پایین است. این روش از انواع لیفت صورت برای افرادی که پیری قابل توجهی در سراسر صورت خود دارند و به نتایج قابل توجه علاقه مند هستند، بهترین روش لیفت صورت می باشد. لیفت صورت ترکیبی که شامل تمام نواحی صورت می‌شود، عموماً بهبودهای چشمگیر و ظاهری جوان‌تر به همراه دارد، بنابراین مردم گاهی نگران هستند که نتیجه لیفت صورت غیرطبیعی به نظر برسد. نشانه یک لیفت صورت عالی نه تنها نتایج مثبت است، بلکه این واقعیت است که مردم نمی توانند بگویند که شما لیفت صورت انجام داده اید.

لیفت آندوسکوپی صورت

لیفت صورت آندوسکوپی یکی از انواع لیفت صورت با حداقل تهاجم است که می تواند از طریق چندین برش کوچک انجام شود. ما می توانیم این برش ها را پنهان کنیم تا جای زخم لیفت صورت مشخص نباشد. لیفت صورت آندوسکوپی شامل استفاده از یک دوربین کوچک و ابزارهای کوچکی است که از طریق این برش‌های کوچک وارد می‌شود. یکی از معایب تکنیک لیفت آندوسکوپی صورت این است که فقط در نواحی خاصی از صورت قابل استفاده است. به عنوان مثال، اگر می خواهید لیفت گردن در جراحی لیفت صورت شما گنجانده شود، احتمالاً روش آندوسکوپی مناسب نخواهد بود.

لیفت صورت با کشیدن پوست صورت

لیفت صورت با تکنیک کشیدن پوست صورت در مقایسه با تکنیک های مدرن تر از انواع لیفت صورت قدیمی تلقی می شود. در حالی که اکثر جراحان پلاستیک صورت دیگر لیفت صورت را فقط با کشیدن پوست انجام نمی دهند، برخی از پزشکان با تخصص کمتر در جراحی پلاستیک صورت هنوز هم آن را پیشنهاد می کنند. این رویکرد کمتر مطلوب است زیرا می تواند منجر به غرطبیعی و مصنوعی بودن چهره شود.

لیفت صورت با اندولیفت

اندولیفت یکی از انواع لیفت صورت است که از روش های بدون جراحی محسوب می شود. در این روش فرد نیازی به بیهوشی ندارد و بدون زخم و اسکار لیفت صورت انجام می شود. در روش لیفت صورت با اندولیفت از یک لیزر استفاده می شود. لیزر با طول موج 1470 نانومتر به بافت های زیرین پوست نفوذ می کند و باعث حذف سلول های چربی شده و فیبرهای کلاژن بافت پوست را تحریک می کند. روش لیفت صورت با اندولیفت از بهترین روش لیفت صورت برای افرادی که ترس از جراحی و زخم و اسکار دارند می باشد.

لیفت صورت با کربوکسی تراپی

در روش لیفت صورت با کربوکسی تراپی از انواع لیفت صورت، با تزریق مقادیر کمی از CO2 به پوست باعث تحریک کلاژن سازی و شکستن رسوبات چربی در زیر پوست می شود. روش لیفت صورت با کربوکسی تراپی باعث افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می شود و به جوانسازی پوست و رفع چین و چروک نیز کمک خواهد کرد.

سخن آخر :

لیفت صورت و گردن که یکی از عوامل رفع افتادگی پوست و چین و چروک است از مهمترین خدمات لیفت به حساب می آید.

و لیفت صورت و گردن با روش های مختلفی انجام میشود مانند تزریق ژل، تزریق چربی، کربوکسی تراپی و … که همه این روش ها به جوانسازی پوست شما در صورت و گردن کمک میکند.

و توصیه ما به شما این است که برای دریافت خدمات بهتر در زمینه لیفت صورت و گردن برای انجام این کار حتما به متخصصین این زمینه مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btnپشتیبانی پشتیبانی پشتیبانی