بهترین جراح فیس لیفت در تهران

انجام عمل زیبایی در صورت، بسیار حساس است. به همین دلیل، لازم است برای انجام جراحی و اعمال تغییرات در صورت، بهترین جراح را انتخاب نماییم. هر پزشک در هر عمل واجد شرایط و مجرب نیست و انتخاب جراح مناسب کار ساده ای نیست. قبل از انتخاب باید جراح را به دقت ارزیابی کنید. انتخاب بهترین جراح لیفت صورت، بسیار اهمیت دارد؛ چرا که درصورتی‌که پزشک شما، خصوصیات و ویژگی‌های تخصصی و فردی بهترین جراح لیفت صورت در تهران را نداشته‌ باشد، نتیجه مطلوبی را از جراحی زیبایی نخواهید گرفت. شما بهترین شاخص، برای بررسی ویژگی‌های تخصصی و فردی یک پزشک هستید. بهترین راه برای اطلاع از ماهیت رفتاری پزشک و تخصص واقعی او، مراجعه حضوری به مطب و مشاهده نمونه‌کارهای واقعی پزشک است.

به طور کلی تمامی ویژگی‌های تخصصی و فردی بهترین جراح لیفت صورت به شرح زیر است:

  • اخلاق، تعامل با مراجعان و محل طبابت
  • تجربه، مهارت و توانایی جراحی
  • تخصص، دانش و سواد پزشکی

دکتر شهاب الدین عزیزی ، جراح لیفت صورت در تهران

دکتر شهاب الدین عزیزی از جراحان بنام و برجسته لیفت صورت در استان تهران هستند و چندین سال در این حوزه سابقه و فعالیت دارند. تجربه و تخصص بالای ایشان باعث شده که دکتر عزیزی به یکی از جراحان لیفت صورت برتر و قابل اعتماد تبدیل شود.

دکتر عزیزی به کمک تکنولوژی و فناوری های روز دنیا و آگاهی از تکنیک های جدید، به زیبایی و جوانی چهره شما کمک می‌کند. ایشان با روش های منحصر به فرد خود، قادر است نقاط ضعف صورت که باعث پیر به نظر رسیدن چهره می شوند را پیدا کرده و به بهترین نحو بهبود دهد.

مزایای جراحی لیفت صورت

افراد ممکن است بر اثر عوامل محیطی مانند استرس، مصرف دخانیات، آلودگی هوا، قرارگرفتن در معرض نور خورشید یا با بالارفتن سن کیفیت و زیبایی پوست خود را از دست بدهند، زیرا عواملی که نام بردیم می تواند باعث کلاژن سازی پوست شود و در نتیجه چین و چروک های پوستی را ایجاد نماید که به مرور آن چین و چروک ها عمیق تر می شوند. جراحی لیفت صورت می تواند افتادگی پوست در نواحی مختلف صورت مانند غبغب، گونه، اطراف چشم و … را رفع کند و عضلات را سفت نماید. این روش بر خلاف روش تزریق ژل و فیلر که موقتی هستند و نیاز به تمدید دارند، دائمی است و می توانید با استفاده از این تکنیک تا مدت ها از جوانی و جذابیت چهره خود لذت ببرید.

نتایج لیفت صورت

در صورتی که جراحی لیفت صورت را توسط بهترین جراح لیفت صورت در تهران انجام دهید می تواندی از نتایج نهایی جراحی مطمئن بوده و انتظار مشاهده صورت جوان خود را داشته باشید. با این وجود همچنان روند بالا رفتن سن و تاثیرات آن در چهره شما ادامه خواهد داشت ولی بعد از جراحی لیفت صورت این روند پیری با سرعت بسیار کمتری پیش خواهد رفت. بعد از جراحی لیفت صورت برای اینکه شاهد ماندگاری نتیجه عمل باشید لازم است که نکات مراقبتی بعد از این جراحی را رعایت کنید که از جمله آن می توان به رژیم غذایی متعادل و همچنین مراقبت های پوستی اشاره نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btnپشتیبانی پشتیبانی پشتیبانی