بهترین متخصص ایمپلنت دندان در تهران

اگر بهترین متخصص ایمپلنت دندان کاشت ایمپلنت دندان را انجام دهد طبق تحقیقاتی که انجام شده است تنها 2 درصد از بیمارانی که روش ایمپلنت دندان را انتخاب می کنند ممکن است با عدم موفقیت و شکست در ایمپلنت روبرو شوند. در صورتی که به توصیه های پزشک متخصص ایمپلنت دندان خود گوش کنید و از ایمپلنت خود به خوبی مراقبت کنید قطعا کاشت دندان شما با موفقیت روبرو خواهد شد.

انجام ایمپلنت در تهران برای بسیاری از افراد با چالش‌هایی همراه است و یا در هنگام انتخاب متخصص ممکن است دچار سردرگمی شوند. برای انتخاب بهترین متخصص در این حوزه ابتدا باید بدانید ایمپلنت دندان چیست و چگونه انجام میشود؟ و یا دانستن بهترین برندهای ایمپلنت به شما کمک خواهد کرد تا نتیجه مطلوبی بگیرید. سپس طبق معیارهای مورد نظرتان بهترین پزشک ایمپلنت در تهران را انتخاب نمایید.

برخی از انسان ها ممکن است به هر دلیلی دندان خود را از دست بدهند. امروزه روش‌های مختلفی برای جایگزینی دندان وجود دارد. یکی از بهترین این روش‌ها استفاده از ایمپلنت است.

ایمپلنت یا فیکسچر دندان در داخل ناحیه ریشه به عنوان پایه مینای فرد قرار می گیرد. فیکسچرها قسمت هایی در داخل طول دندان طبیعی هستند. این پایه ها با تکنیک فوق العاده ساخته شده اند تا ظاهری کاملاً طبیعی داشته باشند. مهمترین اجزا ایمپلنت دندانی  فیکسچر و اباتمنت هستند.

قطعه ای که در استخوان فک قرار می گیرد فیکسچر و قسمت تاجی که در بالای لثه قرار دارد اباتمنت نامیده می شود. در اباتمنت پروتز یا روکش ایمپلنت قرار دارد. مواد پایه آن نیز تیتانیوم است. از آنجایی که تیتانیوم استفاده شده کاملاً با استخوان فک مطابقت دارد، این روش درمانی دیگر باعث لغزش، صدا یا آسیب استخوان نمی ‌شوند.

بهترین متخصص ایمپلنت دندان و اهمیت مراقبت از ایمپلنت

هر اندازه که شما از بهترین متخصص ایمپلنت دندان (implant specialist) برای کاشت ایمپلنت استفاده کنید همان اندازه نیز مراقبت های قبل، حین و بعد از ایمپلنت دندان بر روی موفقیت کاشت تاثیر گذار است.

ممکن است برای شما هم این سوال پیش آید که چرا برای مراقبت از ایمپلنت های خود باید به دندان پزشک مراجعه کنیم؟

پاسخ این است که پس از کاشت ایمپلنت دندان ها نیازمند بررسی و چکاپ تخصصی است که اینکار توسط متخصص ایمپلنت دندان در تهران انجام می شود.

پس از کاشت ایمپلنت دندان باید یک سری مسائل با دقت بررسی شود که این بررسی نیاز به تصویربرداری با اشعه ایکس دارد. بررسی هایی که باید توسط بهترین متخصص ایمپلنت دندان در تهران مانند متخصص ایمپلنت دکتر شهاب الدین عزیزی انجام شود.

این موارد مورد نیاز عبارتند از:

  • اندازه گیری لثه در اطراف ایمپلنت دندان
  • کنترل کردن نحوه و میزان فشاری که در حین جویدن مواد غذایی به دندان ایمپلنت شده وارد می شود.
  • بررسی اتصال و سلامت قطعاتی که در کاشت ایمپلنت دندان دخیل بوده اند
  • ارزیابی میزان مقاومت و استحکام ایمپلنت دندان
  • بررسی نحوه قرار گیری ایمپلنت دندان درون لثه بیمار

دکتر شهاب الدین عزیزی یکی از بهترین دندانپزشک تهران برای ایمپلنت هستند. بر همین اساس با مدنظر قرار دادن نیازهای بیماران در زمینه دندانپزشکی زیبایی یک مکان وسیع و مجهز را فراهم ساخته اند. علاوه بر این با استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته با فناوری روز دنیا، کاشت ایمپلنت های دندانی را با بالاترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهند. هم اکنون نیز با چندین سال سابقه درخشان و انجام تعداد زیادی کاشت ایمپلنت موفق کارنامه درخشانی از خود به ثبت رسانده اند. این بهترین مرکز ایمپلنت تهران همه روز میزبان شما مراجعه کنندگان محترم است. تا ضمن انجام معاینات دقیق و آزمایش های تخصصی، بهترین خدمات را به شما ارائه نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر، دریافت مشاوره و رزرو نوبت در این بهترین مرکز ایمپلنت در تهران با شماره های نوشته شده در سایت تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btnپشتیبانی پشتیبانی پشتیبانی