تزریق فیلر زیر چشم

سیاهی زیر چشم ها، فرورفتگی های دایره ای شکل و چین و چروک های زیر پلک که به دلیل بالا رفتن سن، استفاده مداوم از عینک یا مواردی مانند مشکلات کبدی ایجاد می شوند، چهره را خسته و غمگین نشان می دهند. متاسفانه هر چه سن بالاتر می رود، میزان سیاهی و کبودی زیر چشم ها نیز بیشتر می شود.

فیلر زیر چشم نوعی ژل هیالورونیک اسید است که برای تزریق زیر چشم استفاده می شود. برای رفع تیرگی ، گودی و چین و چروک زیر چشم از روش تزریق فیلر زیر چشم استفاده می شود. تزریق فیلر زیر چشم بصورت هر سی سی است که انواع متفاوتی دارد.

به مرور زمان ممکن است زیر چشم ها دچار فرو رفتگی یا چروک یا سیاهی بشوند و بر روی زیبایی چهره اثر منفی داشته باشد که تزریق فیلر چشم ها راهی برای برطرف کردن این موارد است.

برای درمان فیلر زیر چشم ممکن است نیاز به چند جلسه تزریق فیلر وجود داشته باشید و توجه کنید که تاثیر و ماندگاری فیلر زیر چشم و عوارض فیلر زیر چشم با کیفیت فیلر و تخصص پزشک بصورت مستقیم ارتباط دارد.

برای انجام فیلر زیر چشم باید چند مورد را توجه کنید موارد مهم برای تزریق فیلر زیر چشم به شرح زیر است:

  • هزینه فیلر زیر چشم
  • نوع فیلر مورد نظر
  • تخصص و تجربه پزشک
  • مدت ماندگاری فیلر زیر چشم
  • عوارض جانبی فیلر زیر چشم

تزریق فیلر چشم چگونه است؟

شیوه انجام تزریق ساده است اما در عین حال باید توسط فرد متخصص و با تجربه انجام شود تا خطرات و عوارض فیلر چشم کم شود. با اینکه تزریق درد چندانی ندارد، اما پزشک می‌تواند برای راحت بودن بیمار از داروهای بی‌حسی موضعی استفاده کند. سپس از سوزن خیلی نازک برای پر کردن گودی ناحیه استفاده کند.

برای تزریق فیلر چشم به چند سی‌سی ژل نیاز است؟

برای تزریق فیلر کمتر از یک سی سی ژل لازم است و مابقی آن تا وقتی که تاریخ انقضا به پایان نرسیده قابل استفاده است. اگر دکتر تزریق فیلر تشخیص دهد که بیمار به تزریق مجدد نیاز دارد، چند ماه بعد می‌تواند از همان ژل مجدداً تزریق کند.

ماندگاری تزریق فیلر چشم چقدر است؟

ماندگاری ژل تزریق شده به زیر چشم به چند عامل بستگی دارد. محصول و برندی که استفاده می‌شود و کیفیت آن بر ماندگاری تاثیر گذار است از طرف دیگر ویژگی‌های فردی هم می‌تواند ماندگاری تزریق را تغییر دهد. اما به طور کلی دوام تزریق‌ها زیاد نیست و معمولاً بین ۶ تا ۱۸ ماه است.

کاندید مناسب

سیاهی زیر چشم، معمولا ژنتیکی است اما عواملی مانند بالا رفتن سن، نداشتن خواب کافی، عدم مصرف آب به میزان کافی یا مشخص بودن رگ های خونی نیز می توانند دخیل باشند. از آن جایی که تزریق فیلر زیر چشم، روش ایمن و کم خطری است، تمام افرادی که از سیاهی یا گودی زیر چشم های خود ناراضی هستند می توانند با مشورت پزشک از مزایای این روش بهره مند شوند. اما توجه داشته باشید که انجام فیلر زیر چشم در موارد و شرایط زیر ممنوع می باشد:

  • افراد زیر هجده سال،
  • خانم های باردار و شیرده،
  • افراد مبتلا به دیابت،
  • افراد مبتلا به بیماری های خود ایمنی،
  • افرادی که نسبت به مواد تشکیل دهنده فیلرها حساسیت دارند.
  • افراد مبتلا به مشکلات خونریزی.

انواع فیلر زیر چشم

انواع مختلف فیلرهای زیر چشم عبارتند از:

  • هیالورونیک اسید : هیالورونیک اسید که یکی از شایع ترین فیلرهای زیر چشم است، به طور طبیعی در بدن یافت می شود و منجر به تحریک تولید کلاژن در پوست می شود، به همین خاطر، به رفع سیاهی، تورفتگی ها و خطوط زیر چشم کمک می کند و نتایج بسیار طبیعی را به همراه دارد.
  • اسید پلی ال لاکتیک : اسید پلی ال لاکتیک یک ماده سازگار با بافت زنده است که باعث تولید کلاژن می شود و در رفع سیاهی و گودی زیر چشم موثر خواهد بود.
  • هیدروکسی لاپاتیت کلسیم : هیدروکسی لاپاتیت کلسیم، فیلر پوستی سازگار با بافت زنده است که از فسفات و کلسیم ساخته شده است، به تحریک و تولید کلاژن در پوست کمک می کند، از بافت های همبندی محافظت می کند و اثرات حجم دهی را به همراه دارد.

هزینه فیلر زیر چشم

هزینه تزریق ژل از فردی به فردی دیگر متفاوت است و با توجه به عوامل و پارامترهایی مانند: نوع فیلر، میزان دوز تزریق فیلر، میزان چین و چروک یا سیاهی زیر چشم، دستمزد پزشک، هزینه های کلینیک و موقعیت جغرافیایی تعیین می گردد. شرکت در جلسات مشاوره قبل از تزریق فیلر کمک می کند تا اطلاعاتی در خصوص جزئیات انجام این روش از جمله هزینه نهایی کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btnپشتیبانی پشتیبانی پشتیبانی