لیفت صورت با نخ

چه عواملی بر روی هزینه لیفت صورت با نخ نقش دارند؟

همه ما میدانیم که شل شدن پوست موجب بوجود آمدن چین و چروک روی صورت خواهد شد و این موضوع خوشایند هیچکس نمی باشد. به همین علت افراد تکنیک های جوانسازی پوست مثل لیفت صورت با نخ انجام می دهند.

لیفت صورت با نخ یکی از شیوه های بسیار جدید درمان است که نشانه های ظریف پیری در پوست را بین سنین ۳۰ تا ۵۵سال درمان می کند، به همین منظور به شدت کاربردی و پرطرفدار است چرا که کم ترین عوارض را دارد و از طرفی بسیار آسان و زود بازده می باشد.

افرادی که متقاضی انجام عمل لیفت صورت هستند عموما این سوال را دارند که هزینه لیفت صورت در سال 1403 چقدر است؟

هزینه لیفت صورت با نخ به چه عواملی بستگی دارد؟

لیفت صورت با نخ یک تکنیک کم‌تهاجمی با نتایجی طبیعی برای رفع چین ‌و چروک‌ها و جوان‌سازی پوست می باشد. هزینه لیفت صورت با نخ پس از معاینه به وسیله متخصص مشخص می‌شود. زیرا عوامل بسیاری در مشخص شدن هزینه آن دخالت دارد. هزینه لیفت صورت با نخ بطور میانگین ۴ میلیون تومان می باشد که با توجه به عوامل مختلفی می‌تواند تغییر کند.

به عنوان مثال میزان یا نوع مشکلات وارد شده به صورت، ناحیه تحت ‌درمان و همچنین نوع نخ استفاده شده برای عمل از جمله عواملی هستند که روی هزینه این روش اثر می گذارند.

  • تعداد نخ استفاده شده برای لیفت صورت

اولین عامل تاثیرگذار بر روی هزینه لیفت صورت با نخ، تعداد نخ استفاده شده است. پزشک متخصص بعد از معاینه صورت شما، بر اساس شلی یا سفتی پوستتان تصمیم می گیرد که به چند نخ برای لیفت صورت خودتان احتیاج دارید و سپس قیمت نهایی را به شما خواهد گفت. توجه داشته باشید هزینه قرارگیری هر نخ زیر سطح پوست به طور میانگین 650 تا 850 هزار تومان خواهد بود که این عدد درون تعداد نخ مورد نیاز ضرب می شود.

 

  • نوع نخ در هزینه لیفت صورت با نخ:

نخ هایی که در این شیوه کاربرد دارند  انواع مختلفی دارند و مدت زمان ماندگاری و قابلیت های مختلف آن ها در لیفت کردن کاملا متفاوت  است.

برای نمونه  نخ های پیچ دار از دو نوع  نخ های کاگ یا خاردار و نخ های مونو گران تر هستند و برای مشکلات پوستی چون از بین بردن فرورفتگی های پوستی مناسب ترهستند و استفاده می شوند.

اما نخ های مونو نخ های یکدست و بدون خار هستند که تاثیر شان در سفت کردن پوست است بیشتر و بر لیفت صورت تاثیر چندانی ندارند.

  • تجهیزات استفاده شده برای عمل

از سایر عواملی که بر روی هزینه لیفت صورت با نخ اثر می گذارند، باید به تجهیزات مورد استفاده در کلینیک زیبایی برای انجام دادن جراحی اشاره کنیم. هر چقدر که در یک مرکز زیبایی از تجهیزات پیشرفته تری استفاده شود، مسلما هزینه بیشتری بابت خدمات خودش دریافت خواهد کرد.

  • تکنیک منتخب برای لیفت صورت

یکی از مهم ترین روش های تاثیرگذار در هزینه لیفت صورت انتخاب تکنیک لیفت صورت با نخ است. از لحاظ عادی لیفت صورت با جراحی از تکنیک های لیفت صورت بدون جراحی هزینه زیادتری خواهد داشت. زیرا علاوه بر هزینه های مطب و متخصص قیمت های بیهوشی و ریکاوری پس از عمل نیز اضافه می شود. البته گفتنی است که تکنیک های با جراحی از تکنیک های بدون جراحی لیفت صورت ماندگاری بیشتری دارد.

  • نقاط تحت درمان:

پوست از عواملی چون سبک زندگی، رژیم های غذایی و شرایط محیطی وروانی ممکن است دچار افتادگی یا چروک های متعددی شود. این چروک ها تنها مخصوص صورت نیستند و کم کم علائم افزایش سن در نقاط مختلف بدن نمود پیدا می کند.

از لیفت با نخ می توان در محل های مختلفی مانند گردن، غبغب، پیشانی، شکم، باسن، بازو ها، کشاله ران و بالای سینه و شانه نیز استفاده کرد.

تاثیر قیمت نخ لیفت آمریکایی بر هزینه ها

معمولا برندهای مختلفی در بازار وجود دارند که عملکرد های مختلفی دارند. یکی از بهترین مدل های نخ لیفت صورت، تولید کشور آمریکا می باشد. این نخ ها که نام های متفاوتی هچون نوبل، کاگ، نخ نوبل 8 بعدی و …به فروش می رسند امکان دارد هزینه های مختلفی به همراه داشته باشد.

با توجه به تعداد نخ هایی که در هر جعبه قرار داده شده است امکان دارد هزینه آن از 400 هزار تومان آغاز شود و بالاتر هم برود. البته مجدداً باید اشاره نماییم که کلینیک زیبایی انتخاب شده توسط شما، احتمالا هزینه لیفت صورت با نخ را با توجه به تمام فاکتورهای موثر در نظر خواهد گرفت. اما قیمت این درمان معمولا بالاتر از 2 میلیون تومان نخواهد شد.

قیمت لیفت صورت با نخ در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟

به طور کلی، در سال ۱۴۰۳ قیمت لیفت صورت با نخ نسبت به سال های قبل افزایش پیدا کرده است. عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت لیفت صورت با نخ در سال ۱۴۰۳ به موارد زیر بستگی دارد.

  • نوع فرآیند انجام لیفت: هر کلینیک و پزشکی ممکن است با شروع سال ۱۴۰۳ و ابداع روش های جدید لیفت، فرآیند لیفتینگ صورت با نخ را به روش مختلفی انجام دهد؛ این موضوع تاثیر مستقیمی بر روی هزینه‌ این روش دارد.
  • تعداد جلسات لازم: اگر لازم باشد که لیفت صورت با نخ مجددا تکرار شود، بیمار باید هزینه آن جلسات را هم پرداخت کند.
  • مکان انجام: هزینه خدمات لیفتینگ صورت با نخ بسته به مکان انجام آن متفاوت می باشد. به عنوان مثال، قیمت این روش درمانی در مناطق شهری بالاتر است.
  • تجربه متخصص: متخصصین ماهر معمولاً دستمزد بیشتری می گیرند. پس انتخاب کردن یک متخصص با مهارت بالا هزینهٔ بیشتری برای بیمار به دنبال دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btnپشتیبانی پشتیبانی پشتیبانی